bakasockerfritt

Blog Award

Jag har av ”Vardagsliv med lchf fått en Blog Award, vilket är en stor ära och något som gjorde mig otroligt glad! Tack snälla! Nu skickar jag vidare awarden till fem stycken andra bloggar som förtjänar den, samtidigt som jag svarar på nedastående nio frågor. Meningen är alltså att de som får den också ska svara på frågorna och skicka vidar till fem andra bloggar!

 


1) Vad ville du bli när du var liten?

Det första yrke som jag kan dra mig till minnes att jag ville ha är faktiskt bagare. Men sen uteslöt jag det alternativet eftersom "jag då måste gå upp klockan fyra på morgonen”. Efter det har jag velat bli psykolog och jurist. Nu är det istället ekonom som gäller!


2) Vad är du idag?

Jag studerar sista terminen påCivilekonomprogrammet, med inriktning finansiering. Jag är klar till sommaren och letar lite efter traineeplatser och jobb. Någon som har en anställning att ge till mig??


3)
Vart vill du helst resa?

Jag har två drömresemål. Filippinerna är det ena (där har jag dock varit flera gånger tidigare) och New York det andra!


4) Var ser du dig själv om 5 år?

Jag hoppas att jag har eget företag! Eller att jag har något slags ekonomijobb med mycket eget ansvar och flexibla tider.


5) Rött eller vitt?

Tror jag föredrar vitt. Kanske lite tråkigt, men går alltid hem ;)

6) Sommar eller vinter?

Här tror jag nog att det blir dött lopp mellan dem båda. Jag älskar vintern för att den innefattar julen. Bortser jag från julen, faller valet klart på sommaren.

 

7) Skog eller hav?

Hav om det är varmt. Älskar att bada och förknippar hav med sommar och värme.

8) Vad gör dig ledsen?

Orättvisor och nedvärdering av andra människor. Jag blir väldigt illa berörd när andra behandlas illa.


9) Vad är det bästa du vet?

Jag vet inte om jag kan välja en sak! Älskar egentid, där jag får göra vad jag vill, exempelvis umgås med en vän, träna, se på film, läsa eller baka.

 


Jag skickar vidare blog awarden till:

 

Ryskadockor: Underbar blogg med massor av hälsosamma maträtter och bakverk.

 

Hovkonditorn: Inte LCHF eller GI kanske, men likväl underbara bakverk i en blogg som uppdateras dagligen!

 

Emmabarremyr: En blogg full med god mat, träning och hälsa i allmänhet!

 

Jendas: Min älskade vän, vars blogg jag spanar in varje dag!

 

Vonskareng: En otroligt stark tjej med en massa jävlar anamma (heter det så?)!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0