bakasockerfritt

Nästan som ett deltidsjobb (utan lön)

Jag funderade igår över hur mycket tid jag faktiskt lägger ner på denna blogg och allt som rör den. Och det blir rätt mycket! Jag hade önskat att det bara var baka, fota och skriva - det är ju det som är skojj! Utöver det lägger jag ner en hel del tid på att lista ut hör man ändrar designen och försöka locka till mig nya läsare. Sen får man inte glömma att jag måste baka om det mesta ett par gånger för att få det rätt. Allt som allt tar det nog nära 4 timmar per dag, alla veckans sju dagar. Kanske borde jag outsourca det jag inte är så duktig på? Det skulle i varje fall spara mig en del tid!

Nej, nu är det dags att stänga av datorn och hitta på ett rcept till en smarrig kanelkaka!


Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår att det måste vara drygt att baka om hela tiden, gör om och gör rätt som det heter. Man vill ju inte lägga ut något halvdant. Men du har ju så mycket gott på din blogg så varför skriver du inte en bakbok? Vet att det finns massor med LCHF-receptböcker men jag köper gärna en till ;) Det är svårt att lyckas med bakverk inom LCHF tycker jag och är det redan någon som trixat ihop ett bra recept så använder jag mig gärna av det :) Lycka till och hoppas det blir en bakbok tillslut ;)
Kram Karin

2012-07-05 @ 15:53:42
URL: http://www.karinslchf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0