bakasockerfritt

Anledningar till att vara glad!

  1. Idag fyller Artur 26 hela år! Grattis grattis! Jag har dagen till är bakat bananmuffins och LCHF-chokladsnittar.  Bananmuffinsen är tyvärr inte sockerfria utan bakad på det traditionella viset. Men receptet på snittarna lägger jag ut senare!



    Bananmuffins med icke-egengjorda chokladrosor

  2. Något som gör dagen ännu bättre är att jag fått veta att jag praktiskt taget fått två jobb på två dagar! Det ena jobber är inte helt säkert att jag får - närmare 95% säkert. Men oddsen är väldigt, väldigt höga! Det andra "jobbet" är en betald praktik som jag tror är som klippt och skuren för mig! Det gnager en liten orolig känsla om hur sjutton jag ska hinna med två extra jobb samt heltidsstudier i höst. Men jag har klarat av det förut och känner jag mig själv rätt kommer det gå galant! Hurra!

  3. Att jag ska ut med två av mina favorittjejer ikväll och äta middag gör det hela inte sämre!

  4. Jag är nu ledig från mina två tidigare jobb från och med igår till nästa tisdag! Det förtjänar jag verkligen :)
 
 
 
Chokladsnittar med hasselnötskross

 

 

Kommentarer
Postat av: Lana

De här kakorna ser väldigt smarriga ut! Väntar med spänningen på receptet!
grattis till jobb! :) Kul! Hoppas du hinner med allt i ditt händelserika liv! :)
ha en toppen dag!
kram
//Lana

2012-06-28 @ 16:12:59
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0