bakasockerfritt

Hemma i Stockholm och bloggen fyller 2 månader!

Igår kom jag hem från vår bilresa till Skåne. Jag åkte själv tåget hem. Det tog ca 4 ½ timme och jag trodde innan att jag skulle dö av tristess. Men tiden gick riktigt snabbt! Hemma väntade Artur och ett välstädat hem, vilket gjorde mig glad! Även fast jag tycker det är kul att resa så har jag saknat Stockholm, mina vanor, oberoendeheten, mitt hem och självklart min sambo!
 
Jag tänkte lägga upp lite bilder från min resa!
 
 
 
 
 
Lilla vandrarhemsstugan vi bodde i under andra natten på resan. Skönt att ha eget badrum med dusch, tv och kök!
 
 
 
 
Min gulliga lilla hund
 
 
 
 
 
Karin är en fena på att laga mat! Här har hon lagat flygande jakob. Vill man äta enligt LCHF utesluter man bananerna och potatisen. Ös på med sås och grönsaker!
 
 
 
 
 
Maräng med jordgubbar och grädde. Här tog jag enbart grädde och jordgubbar. Mycket gott!
 
 
 
 
Karins gulliga och busiga hund Jeppe!
 
 
 
 
Staffansorps gamla tågstation. Det är i Staffanstorp Karin bor i.
 
 
 
 
Här musar jag i mig en briesallad på ett café i Lund.
 
 
 
Idag är sista dagen på min lediga vecka, vilket jag tycker är otroligt tråkigt. Nästa vecka blir det full rulle med två olika jobb samt praktik. Och allt bakande såklart!! Idag ska jag på dop till en gammal banrdomsväns barn. Som jag har sett fram emot detta! Det kommer nog bli en riktigt bra dag (förutom att jag sprang vilse på min löprunda imorse och fick panik)!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser ut som en bra resa, med massa goda grejer. :)

2012-07-08 @ 14:21:38
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Jennifer Filippou

Vilka underbara bilder! SötMirre! <3 :D

2012-07-08 @ 17:15:51
URL: http://missjennifer.spotlife.se/
Postat av: Jennifer Filippou

Sv: Verkligen! :D Vi får ses snart igen!
Haha ja, det tredje dopet blir säkert Hannas tredje barn. Skulle då inte förvåna mig! ;D

2012-07-08 @ 20:21:10
URL: http://missjennifer.spotlife.se/
Postat av: spiderchick

hhaa åå sicken söt vovve :-)

Svar: Jag vet! Hon är en av de absolut viktigaste i mitt liv :)
Marja

2012-07-08 @ 21:03:35
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: felicia

å så god den där salladen såg ut!
Usch, har oxå sprungit vilse en gång när jag precis hade flyttat till ett nytt ställe, fick tillslut fråga någon efter vägen hem. ganska pinsamt haha :)

Svar: Jag fick fråga 3 gånger! Haha, springer inte i skogen något mer...
Marja

2012-07-09 @ 22:01:42
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0